Welke documenten moet je als preventieadviseur bijhouden? Hoe lang? En hoe kan deze verplichting ingevuld worden? Ontdek het tijdens ons webinar op 6 mei.
Een van de taken van de preventieadviseur is het bijhouden van de nodige documentatie inzake het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk. Maar welke documenten moeten bijgehouden worden? Hoe lang? En hoe kan deze verplichting ingevuld worden?
Dit webinar heeft als doel hier meer duidelijkheid over te scheppen met de focus op volgende documenten:
Bij Prebes vinden we dat je niet telkens opnieuw het warm water moet uitvinden. Net daarom heeft de Prebes Projectgroep Documenten de voorbije jaren veel tijd & energie gestoken om praktische tools, checklists, templates & andere handige documenten op te stellen.
Onze 5-delige webinarreeks maakt je wegwijs in deze documenten. De eerste sessie was al een succes, met 465 enthousiaste deelnemers. In de tweede sessie geven we een overzicht van basisdocumenten voor preventieadviseurs.