Prebes verstuurt om de 2 weken een digitale nieuwsbrief naar meer dan 14.000 contacten. Met een standaard open rate van 35% scoort deze zeer goed. Je kan hierin ook digitaal adverteren door een eigen webinar, event, product, dienst, nieuwtje of opleiding te promoten.
Meer info? Mail naar stefan@prebes.be
Lever een korte tekst of nieuwsitem aan met maximaal 160 tekens (incl. spaties) voor onder de rubriek ‘gesponsorde content’.
Tips om deze korte tekst beter te laten scoren:
Dit kan gaan over een eigen webinar, event, product, dienst, nieuwtje of opleiding. Geadresseerden kunnen doorklikken naar je eigen aangeleverde weblink voor meer gedetailleerde info.
In iedere nieuwsbrief is er exclusiviteit voor max. 2 adverteerders.
Deze content wordt ook gedeeld via onze LinkedIn pagina.
Op aanvraag kan je 2 weken na publicatie van je digitale advertentie het aantal clicks doorkrijgen dat dit gegenereerd heeft via de nieuwsbrief en via LinkedIn.
Als gemiddelde score van de recentste digitale advertenties kan je telkens rekening houden met:
De aanleverdeadline van je content is telkens minstens 1 week voor verzending van de desbetreffende nieuwsbrief.