In de 3e coronagolf kwam Woodwize, het opleidingscentrum van de hout- en meubelsector, met 4 extra thema's voor hun preventiecampagne: intern verkeer, elektrische (en andere nuts)leidingen, psychosociale risico’s en onderhouds- en instelwerkzaamheden. In totaal zijn er nu 14 thema’s beschikbaar.
Nina en Sam
Om het preventiegebeuren binnen de houtsector nog sterker onder de aandacht te brengen doet Woodwize een beroep op Nina en Sam. Aan de hand van posters en toolboxen zetten ze jou op weg!
4 nieuwe affiches
De 4 nieuwe affiches hebben te maken met volgende thema’s:
- Intern verkeer: Veilig heen en weer in het intern verkeer.
- Elektriciteit: Er hangt elektriciteit in de lucht!
- Psychosociale risico’s: Een goede organisatie in het atelier brengt minder stress met zich mee.
- Onderhoud: Als het even mag, hier is een (onderhouds)technieker aan de slag!
Download
De posters worden spontaan afgegeven tijdens bedrijfsbezoeken en op verschillende evenementen waar Woodwize aanwezig is. Je kan de posters en toolboxen ook aanvragen via de website, of ze eigenhandig downloaden via woodwize.be/preventiecampagne.
Meer informatie
- Woodwize brengt nieuw campagnemateriaal uit | Prebes
- Napo in ... een stoffige werkplaats | Prebes
- Campagne ‘Love your tools’ | Prebes
- Een vinger groeit niet terug – veilig omgaan met arbeidsmiddelen | Prebes
- Veiligheid bij werkplaatsmachines | Kenniscentrum Prebes
- Veiligheidsinstructiekaarten (houtbewerkings)machines | Kenniscentrum Prebes
- Machinerichtlijn, machineveiligheid en LOTOTO | Opleiding Prebes
- Woodwize lanceert vier nieuwe affiches in het kader van hun preventiecampagne | BeSWIC